Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij La pizzeria. Meer weten? Ontdek meer
garib
7 jun 2026 om 21:30
Weer eens heerlijk voor de zo veelste keer
Yomairo
7 jun 2026 om 20:08
Goede service, lekkere pizza!
mikey
3 jun 2026 om 21:35
top
Sandra
3 jun 2026 om 19:00
Heerlijk!
Raymond
1 jun 2026 om 22:41
Altijd heerlijk eten
Kerim
1 jun 2026 om 0:17
Ik heb vaker pizza gegeten maar zo lekker als deze… bijnaa nergens ik en me vrouw hebben er heerlijk van genoten en we zouden vaker bij jullie gaan bestellen het was lekker krokant kip was lekker mals het was heerlijk we hebben genoten zeker een aanrader.
Rayan
31 mei 2026 om 22:21
Altijd lekker
Cha
31 mei 2026 om 18:44
Goed verpakt en schone zaak
Njam
31 mei 2026 om 18:21
Balans pasta in combinatie met toppings verdient meer aandacht. Er zijn teveel concu collega's die hetzelfde doen; net teveel pasta versus net te weinig topping. Be different. Better. ;) Be geweldig ipv oké.